Looking for?

creative.jpg
GoToshibapartner.jpg
eminent.jpg
seagate.jpg

Het ondersteunen van onze relaties vormt een ruggengraat van het bedrijf. Dit  vanwege de betrouwbaarheid. Een goede ondersteuning werkt kosten besparend en minimaliseert uitval. Vooral ondernemers onderschatten nog wel eens het kostenplaatje bij uitval van bepaalde processen. Veelal levert uitval van een proces, een waterval aan kostenoplopende  onproductieve uren op.
De werknemers die vervangende werkzaamheden moeten/kunnen verrichten zijn veelal veel minder productief door het ontbreken van routine bij deze vervangende werkzaamheden. Wij onderkennen dit belang en wijzen u als ondernemer graag op het kostenaspect van slecht onderhoud en ondersteuning. Door gericht en regelmatig onderhoud op en controle van uw systemen voorkomen wij problemen. Tijdig vervangen van onderdelen die aan slijtage onderhevig zijn en die kritiek zijn voor de werking. De kernhardware uitvoeren met redundante* onderdelen. Hiermee bereikt u een uptime van rond de 99,5%. de overige 0,5% zijn de gerichte onderhoudsdowntime. Deze gerichte onderhoudsdowntime kan op verzoek** buiten de normale produktie uren van uw bedrijf gepland worden, zodat de improductieve kosten voor u ook minimaal zijn.
De ondersteuning van uw medewerkers vormt een andere belangrijke peiler voor uw continuïteit. Onze medewerkers zitten 10-12 uur per dag standby, om uw medewerkers bij uw geautomatiseerde processen te ondersteunen. Direct contact via het internet naar de betrokken computer, zodat onze medewerker deze kan overnemen om een probleem op te lossen, dan wel door uw medewerker te begeleiden/instrueren in het proces.
Tenzij er geen internetverbinding actief is, of de storing door onze engineer fysiek verholpen moet worden. Bij alle andere gelegenheden kunnen wij u direct de ondersteuning bieden die u nodig heeft.

Vraag vrijblivend informatie voor ondersteuning in uw organisatie via ons contactformulier.

Heeft u nu problemen, klik dan eens hiernaast op de menu keuze : Softwarebank(download), Kennisbank(knowledgebase).Misschien word uw probleem hierin wel behandelt, en vindt u de oplossing. Hetzij door een update van uw software in onze softwarebank, hetzij door informatie uit onze kennisbank.

*Redundant =Dubbel uitgevoerd, waardoor bij uitval van 1 onderdeel, het systeem functioneren blijft doordat het
redundante onderdeel de functie overneemt van het kapotte onderdeel. Toepassingen hiervan;

  • harde schijven(zogenaamde raid arrays).
  • voedingseenheid (powerunit). Als er meerdere fase's aanwezig zijn, worden de redundante voedingen aan een andere fase aangesloten, waardoor bij stroomuitval van één van de fase's de hoofdsystemen blijven functioneren.
  • Koelsystemen(cooler-units).

 **Indien onderhoud op uw verzoek buiten openingstijden van uw bedrijf en ons bedrijf vallen, dan zal dat meerkosten met zich meebrengen. De hoogte van deze kosten hangen af van het moment. Speciaal hiervoor hanteren wij avondtarieven, nachttarieven, zaterdag en zondag tarieven. Vraag vrijblijvend hier meer informatie over. Hoe meer medewerkers van u met een computer werken, hoe goedkoper het wordt. Laat onze verkoper u het eens voorrekenen wat u daarbij kunt besparen.

Subcategories

Wij verlenen hulp op afstand, klik hier om een verbinding te kiezen

Vindt hier support voor Linux en of Unix

Zoeken

ServicePro van KPN.

Nieuwsfeiten

Outlook 2007 met deels Scandinavisch taal.

Microsoft heeft tijdens de update ronde van 13 september 2017 een foutieve update verstrekt in het Nederlandse taalgebied. Als je Outlook 2007 opent, zie je delen in een Scandinavische taal. De bewuste update heeft het nummmer KB4011086. Ga naar het configuratiescherm en open daar [programmas en onderdelen], en kies aan de linkerzijde voor [geïnstalleerde updates], zoek vervolgens naar update nummer : KB4011086, en verwijder deze.

Het is echter niet afdoende om de update alleen te de-installeren, want deze wordt gewoon weer opnieuw geïnstalleerd via de automatische updates, zet automatisch installatie van updates tijdelijk uit (via instellingen bij het windows update scherm), ga vervolgens opnieuw zoeken naar updates en VERBERG de bewuste update, dan wordt deze niet meer automatisch geïnstalleerd.

Het Kikozo team.

Toshiba terugroep actie

Toshiba is een terugroepactie begonnen, nadat is gebleken dat een bepaald type accu/batterij spontaan kan vlam vatten.
Dit betreft alle Toshiba notebooks vanaf juni 2011 tot en met januari 2016.
Of uw notebook hier ook bijzit, kunt u nu testen door het volgende programma te downloaden en uit te voeren.
Dit programma controleert of uw notebook tot de bewuste serie behoort en of deze de gevaarlijke accu/batterij bevat.
Klik op de volgende link om het controle programma te downloaden, en kies daarna voor uitvoeren.
Klik hier op voor het downloaden van het Batterycheckprogramma.

Klik op onderstaande link om naar de officiële Toshiba website te gaan, en het programma daar te downloaden.

https://batterycheck.toshiba.com

Beschikt u over een Toshiba notebook met de bewuste accu, neem dan contact met ons op.